Min starka resa
Välkommen till min blogg. 
Jag kommer att skriva om min resa från depression pågrund av bortgångar och sjukdomar i min släkt och om min resa från övervikt till hälsosam och frisk livsstil. 
 
Jag har alltid mått relativt bra men allting började när jag fick besked om att min farmor hade fått cancer år 2012, hon kämpade och kämpade men år 2014 orkade hon inte mer, hon somnade in på sjukhuset 66 år gammal. 
Min bästa vän och min stöttepelare togs ifrån oss för tidigt och det är där min depression börjar. 
 
Efter att hon gick bort så har vi fått besked på besked om sjukdomar i släkten och det är inget som stärker psyket direkt, men jag försöker att hålla mig stark för andras skull och för min egen. 
 
Jag kommer att göra ett längre inlägg lite mer omfattande om hur mitt liv har varit sen beskedet om farmor och alla andra besked. Men det kommer någon annan dag! 
 
xoxo