Framgång
4 dagar har gått av min utrensnings kur på 6 ägg om dagen och två protein bars och massa vatten, och det går superbra. 
Jag har inte fallit dit för några sötsaker än ☺️ 
Imorgon ska vi äta kroppkakor hos mormor och det kommer jag att unna mig då det har gått så bra för mig, sen blir det lite smörgås tårta på lördag för då är det kalas för mig som har fyllt år. Men sen blir det hårda bud igen med nyttiga recept och inga gottesaker. 
Måndag morgon kommer jag att ta bild och vikt för att se hur min första vecka har gått ☺️ Sen kommer jag att väga mig varannan vecka. Jag hoppas att ni vill följa mig i denna resan och dela mina framsteg med mig 😍 Jag och min sambo gör detta ihop och det känns underbart att få hans stöd i detta och jag ger han stöd. Ha en underbar dag alla underbara människor det förtjänar ni! 😍💖