min diagnos!
 
Nu är det mycket som har hänt sen jag skev här sist! 
Jag har flyttat och bor numera med min pojkvän/fästman. 
Jag har fyllt år, mycket har hänt och kommit fram i släkten, men det kan vi ta en annan gång. 
 
Jag har gjort en total makeover med mitt hår och skaffat mig en septum, har gått ner ytterligare i vikt men har en bit kvar. 
 
Jag har också fått min diagnos för mina besvär i underliv/mage, och det va en stor lättnad.  Det har tagit 10 och och hitta va det va, men äntligen. Jag har något som heter PCOS, polycistisk ovarie syndrom. är ni intresserade av att veta exakt va det är så får ni söka på det ☺️ 
 
 
 
#1 - Anonym

Här är en stolt morsa som njuter av att läsa det du skriver. Du tar verkligen tag i livet!! Vill vara en del av din resa hjärtat, finns alltid här☀️ Älskar dig 💝