Don`t give up

Jag kämpar och kämpar! 

Till slut kommer allt att verkligen löna sig. 

Mitt undersköterska jobb går bättre och nu är det bara 2 veckor kvar sen har jag semester 😍

Jag längtar tills det blir den 19 aug för då börjar min utbildning och det är ytterligare ett kapitel i mitt liv som jag verkligen ser fram emot 🙌

Det allra största kapitlet är i november nör jag äntligen ska få bli mamma och träffa vårat lilla mirakel 😍


Mitt egna vid sidan av jag började med för ca 2 veckor sen lönar sig också, det är roligt och det ger snabba pengar Och man lär sig såå fruktansvärt mycket, och ALLA kan göra det, skulle du vara intresserad av att veta mer och kanske börja själv så tveka in att höra av dig 😁 
Bli gärna medlem i min facebook grupp "beauty by annie" mycket spännande där 😍 just nu en tävling där du kan vinna en tandkräm som återställer tändernas naturliga vithet utan att skada😍😍